יקוצרו משמרות המתמחים בבתי חולים בפריפריה

צבי טסלר No Comments on יקוצרו משמרות המתמחים בבתי חולים בפריפריה

שר העבודה חתם על קיצור שעות עבודת המתמחים בבתי חולים. אורך יום עבודה מירבי לרופא המבצע תורנויות בבתי חולים בפריפריה בימות השבוע לא יעלה על 19 שעות, ועד 21 שעות מקסימום

בית חולים. אילוסטרציה צילום: פלאש 90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שר העבודה יואב בן צור חתם אתמול (ראשון) על היתר הרופאים המועסקים בתורנויות בשעות נוספות במפעלים רפואיים. לאחר עבודת מטה נרחבת ובהתייעצות עם כלל הגורמים הרלוונטים, ובין היתר לאחר תהליך של הערות הציבור.

לפי המתווה, קיצור התורניות יחל בעשרה בתי חולים בפריפריה מתוך תפיסה שיש לחזק ראשית את הרפואה באזורים הללו. על פי המתווה, אורך יום עבודה מירבי לרופא המבצע תורנויות בבתי חולים בפריפריה בימות השבוע לא יעלה על 19 שעות, ועד 21 שעות מקסימום (במקום במצב הקודם, טרום התיקון להיתר, של 26 שעות עבודה) וזאת החל מספטמבר הקרוב במקצועות המפורטים בהיתר.

כמו כן, נקבעו תנאים מדידים להרחבת מתווה הקיצור למקצועות נוספים ולבתי חולים נוספים, וזאת כדי להבטיח מימוש והרחבת ההיתר לכלל בתי החולים בארץ תוך שמירה על היצע הרופאים בפריפריה.

במקביל משרד הבריאות מקדם תכניות להגדלת היצע הסטודנטים לרפואה וחיזוק הרפואה בפריפריה ע"מ להגדיל את היצע הרופאים ותוך הבטחת היכולת להרחבת המתווה לכל הארץ.



0 תגובות